2014

Hör ropar frånvaron hejdlöst!
 Men både julafton och allt där emellan var fullspäckat och allting skulle hinnas 
klart så det blev lite mycket ;) 
Nyår är över och det blev relativt lugnt för oss, god mat med vänner och sen in till stan för att pussas vid tolvslaget. 

Igår var vi på ultraljud, kollade hjärta och mätte tillväxt osv - allt såg helt perfekt ut, som de i flesta fall brukar säga. Inte nog med det fick vi våra aningar bekräftade - det är en pojke! 
Lyckan är total och när man vet att allting ser bra ut och han växer som han ska så kan jag njuta mer än innan. 

I helgen åker vi till Ullared och shoppar upp lite pengar, känner jag mig rätt prioriterar jag nog lilleman mer nu än ett par ljuslyktor ;) men återkommer med det som fick följa med hem sen. 

Här är våran plutt ! 


Så mycket kärlek ! 


Underbar tid ni har framför er!!! <3<3

2014-01-03 // 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback